romana english
Welcome, you are currently viewing the text-only version of our homepage. Visitors using Internet Explorer 6 are experiencing difficulties accessing the graphics version of our homepage - we are looking into the problem and hope to resolve it shortly.
  • Despre noi
    • Istoricul facultatii
    • Prezentare sociologie
    • Corp profesoral
    • Stiri















  • Programe de studiu
    • Licenta
    • Master
    • Doctorat




















  • Cercetare si publicatii
    • Carti
    • Anchete de opinie, sondaje si studii de marketing
    • Granturi si proiecte de cercetare
    • Centre de cercetare stiintifica
    • Publicatii





















  • Admitere
    • Licenta
    • Master
    • Doctorat




















  • Studenti
    • Oportunitati de cariera
    • Manifestari stiintifice
    • Practica de specialitate
    • Burse
    • Cazari
    • Evidenta studentilor
    • Noutati














  • Evenimente
    • Simpozioane si alte manifestari stiintifice
    • Noutati
    • Call for papers

















  • Resurse
    • Orar
    • Planificari examene
    • Planificari restante
    • Asociatii profesionale
    • Colaborari nationale si internationale
    • Cursuri electronice
    • Imagini
  • Contact






 

 

Sondaje de opinie şi studii de marketing


  1. Consumul mass-media al populaţiei craiovene, anchetă sociologică, martie 2000
  2. Aprecieri şi opţiuni privind viaţa politică, sondaj de opinie, aprilie 2000
  3. Consumul emisiunilor audio-vizuale în rândurile populaţiei craiovene, sondaj de opinie, decembrie 2000
  4. Relaţii sociale şi orientări valorice în mediul universitar, sondaj de opinie, întreprins în rândul studenţilor Universităţii din Craiova, mai 2001
  5. Viaţa social-economică şi culturală în Timişoara, cercetare sociologică, 1-14 iulie 2002
  6. Aprecieri şi orientări politice ale electoratului craiovean, sondaj de opinie, iulie 2003
  7. Aprecieri şi orientări politice ale electoratului din Râmnicu-Vâlcea, sondaj de opinie, iulie 2003
  8. Cunoaşterea audienţei radio şi a preferinţelor publicului ascultător din Oltenia, anchetă sociologică, oct.-nov. 2003
  9. Publicul presei, televiziunii şi radioului. Sondaj de opinie în rândul populaţiei din Oltenia, dec. 2003
  10. Cunoaşterea preferinţelor şi a opţiunilor politice ale electoratului din zona Filiaşi, sondaj de opinie, 4-7 febr. 2004
  11. Cunoaşterea opţiunilor politice ale electoratului din Slatina, anchetă sociologică, 17-20 febr. 2004
  12. Cunoaşterea opiniilor şi a opţiunilor politice ale electoratului din Craiova, anchetă sociologică, 14-24 febr. 2004
  13. Opţiunile de vot ale electoratului craiovean la alegerile locale din 6 iunie 2004, anchetă sociologică, 24-26 mai 2004
  14. Cunoaşterea, aprecierea şi utilizarea serviciilor de pe piaţa imobiliară din Craiova, sondaj de opinie, 3 – 6 iulie 2004
  15. Aprecierea pieţei imobiliare de către reprezentanţii agenţiilor imobiliare din Craiova, sondaj de opinie, 7 – 12 iulie 2004
  16. Cunoaşterea şi utilizarea serviciilor de asigurare, sondaj de opinie, 1 – 3 iulie 2004
  17. Cercetare multitematică (Preluarea clubului de fotbal „Universitatea Craiova” de către Primăria Craiova, Opţiunile politice ale electoratului craiovean privind alegerile generale din 28 noiembrie, Aprecierea activităţii primarului, Antonie Solomon, Principalele canale mass-media. Opţiuni preferenţiale), nov. 2004
  18. Cunoaşterea opţiunilor consumatorilor de pâine din municipiul Craiova, studiu de marketing, 16-22 martie 2005
  19. Opinii şi opţiuni ale locuitorilor din Craiova cu privire la mediul social-politic, sondaj de opinie, 12-15 dec. 2005
  20. Comportamentul şi evoluţia preferinţelor consumatorilor de pâine din municipiul Craiova, studiu de marketing, 23 mai – 2 iunie 2006
  21. Evaluarea socială a administraţie publice locale şi a mediul social-politic din Craiova, sondaj de opinie, 28 mai-4 iunie 2006
  22. Consumul mass-media în Craiova, studiu de marketing, 28 mai – 4 iunie 2006
  23. Utilizarea mijloacelor de transport în comun în municipiul Craiova, studiu de marketing, 4 -13 iulie 2006
  24. Evaluarea socială a administraţiei publice locale şi a mediului social-politic din Drobeta Turnu-Severin, sondaj de opinie, 6 – 13 iulie 2006
  25. Opinii şi aprecieri ale cadrelor didactice privind viaţa profesională şi relaţiile lor cu mediul universitar, Craiova, sondaj de opinie, iulie-august 2006
  26. Opinii ale populaţiei craiovene despre activitatea companiilor multinaţionale din România, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 13-20 septembrie 2006.
  27. Opinii şi intenţii politice ale electoratului craiovean în preajma Referendumului din 19 iunie 2007, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 14-16 mai 2007.
  28. Gradul de informare a oamenilor privind condiţiile şi posibilităţile de muncă în ţările Uniunii Europene, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 1-9 octombrie, 2007
  29. Opinii şi aprecieri ale locuitorilor din Braşov despre cei care pleacă din România pentru a munci în străinătate, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 2-14 iulie 2007
  30. Opinii şi aprecieri ale locuitorilor din Craiova despre cei care pleacă din România pentru a munci în străinătate, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 2-14 iulie 2007
  31. Evaluarea condiţiilor de muncă şi de trai de către românii care lucrează în străinătate, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, septembrie 2007
  32. Evaluarea activităţii administraţiei publice locale din municipiul Craiova, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 5-12 decembrie 2007
  33. Opiniile de vot ale electoratului craiovean în perspectiva alegerilor locale din 1 iunie 2008, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 18-24 martie 2008
  34. Opiniile de vot ale electoratului craiovean în perspectiva alegerilor locale din 1 iunie 2008, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 15-19 mai 2008
  35. Opiniile de vot la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale, Sondaj de opinie la ieşirea din urne (Exit Pool), Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, Baia de Fier, 1 iunie, 2008
  36. Cunoaşterea şi respectarea drepturilor omului în România, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, Sibiu, 4-14 iulie 2008
  37. Cunoaşterea şi respectarea drepturilor omului în România, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, Craiova, 4-14 iulie 2008
  38. Cunoaşterea opţiunilor de vot pentru alegerile generale din noiembrie 2008, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, Craiova, 3-6 noiembrie 2008
  39. Intenţiile de studiu în învăţământul superior ale elevilor din ultimul an de liceu (Municipiul Craiova), sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 4-16 mai 2009
  40. Evaluarea activităţii publice locale şi cunoaşterea efectelor crizei economice. Cunoaşterea intenţiilor de vot privind alegerile europalamentare şi prezidenţiale, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 19-26 mai 2009
  41. Consumul mass-media în Municipiul Craiova, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 5-15 iulie 2009
  42. Percepţia locuitorilor din Municipiul Craiova cu privire la fenomenul violenţei intrafamiliale, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 5-15 iulie 2009
  43. Cunoaşterea şi respectarea drepturilor romilor în Municipiul Craiova, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 5-15 iulie 2009
  44. Consumul de produse de panificaţie în oraşul Craiova, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 5-15 iulie 2009
  45. Evaluarea imaginii instituţiilor publice, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 5-15 iulie 2009
  46. Opiniile de vot ale electoratului în perspectiva alegerilor prezidenţiale din 6 decembrie 2009 (Drobeta Turnu-Severin,Orşova, Vânju Mare) sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 8-10 noiembrie 2009
  47. Consumul cultural şi opţiunile valorice, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 1-15 iulie 2010
  48. Drepturile omului (cercetare comparativă România şi Bulgaria), sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 1-15 iulie 2010
  49. Calitatea vieţii şi opţiunile politice ale craiovanilor, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 1-15 iulie 2010
  50. Consumul mass-media, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova, 1-15 iulie 2010
  51. Evaluarea principalelor efecte ale crizei economice şi cunoaşterea opţiunilor politice ale populaţiei din Municipiul Craiova, sondaj de opinie, Institutul Social Oltenia, Universitatea din Craiova , 7-14 martie 2011
 

 
   © Copyright 2010, Universitatea din Craiova, Catedra de Sociologie